Wanroij - Bij een eenzijdig ongeval is een bestuurder goed weg gekomen. Hij raakte in een bocht van de Hapseweg van de weg waarna hij rechts in de berm kwam het macht over het stuur kwijt raakte en tegen een boom botste. Door de klap tegen een boom belande hij enkele meters verderop in een weiland tot stilstand. Een ambulanceteam heeft de man gecontroleerd maar kwam er met enkele schrammen van af. Het voertuig raakte totaal los en is door een bergingsbedrijf afgesleept.



