Wanroij - op de kruising Hapseweg met de Broekkant zijn twee automobilisten met elkaar in botsing gekomen. Een ambulance is opgeroepen om de inzittende te controleren, het is niet bekend of er iemand mee naar het ziekhuis moest. Beide voertuigen liepen flinke schade op en zullen afgesleept worden door een bergingsbedrijf.



